Home

Beantwoord: kamer bezetting

3 Reacties
  • laurajohn Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

15 mei 2018, 21:34

wat houdt dit in : 4 Pers., Max 2 Volw. Volwassen vanaf 12 jaar
    gaat het maar om 2 volwassenen? terwijl 4 personen ervoor staat?
    Gemarkeerd als antwoord: Marinda op 16 mei 2018, 14:31

Hi Laura,

Wat wij bedoelen is dat de kamer geschikt is voor 4 personen, maar dat je met max 2 volwassenen erin mag en 2 kinderen onder de 12 jaar. Stel je reist met een kind van 14 jaar, dan mag hij niet in deze kamer verblijven omdat hij al als volwassen word gezien.

Als je met 4 personen gaat ( 2 volwassenen en 2 kinderen onder de 12 jaar) dan kan je met zijn vieren in dezelfde kamer verblijven. Je klikt dan op de prijs waar 4 personen voor staat.

Groetjes Marinda

Bekijk origineel
  • laurajohn Auteur
    Nieuwe reiziger

15 mei 2018, 21:42

wat ik te zien krijg is; dat ik maar voor 2 pers. hoeft te betalen? dat is wel mooi meegenomen ;-)
  • MarindaMarinda Antwoord
    Moderator
    Reacties: 677

16 mei 2018, 14:31

Hi Laura,

Wat wij bedoelen is dat de kamer geschikt is voor 4 personen, maar dat je met max 2 volwassenen erin mag en 2 kinderen onder de 12 jaar. Stel je reist met een kind van 14 jaar, dan mag hij niet in deze kamer verblijven omdat hij al als volwassen word gezien.

Als je met 4 personen gaat ( 2 volwassenen en 2 kinderen onder de 12 jaar) dan kan je met zijn vieren in dezelfde kamer verblijven. Je klikt dan op de prijs waar 4 personen voor staat.

Groetjes Marinda
    Voor vakanties zijn twee recepten die succes verzekeren, ze moeten helemaal anders zijn dan anders, of precies als altijd.
  • laurajohn Auteur
    Nieuwe reiziger

16 mei 2018, 14:37

Hoi Marinda,

Ik zag de fout al. als ik daarop klikte kreeg ik een bedrag voor 2 personen ipv 4. ik had per ongeluk op verder geklikt om te bevestigen. toen kreeg ik wel het totale bedrag wat ik uiteindelijk moet betalen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)