Home

Beantwoord: Label koffer vliegtuig

3 Reacties
  • Suzette Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 december 2018, 09:39

Ik ga naar Bali met tussenlanding hong kong en moet ik daar overstappen moet ik op de heen reis mijn label met het hotel plaats en land invullen en op de terugreis label naar mijn huisadres land en plaats ik dacht van wel mar mijn mede reiziger niet zou je me hierover kunnen jnformeren
    Gemarkeerd als antwoord: Joya op 17 december 2018, 13:00

Hoi Suzette,

Officieel hoeft het niet omdat je koffers voorzien worden van een label met alle informatie als je incheckt. Dat labelen kan weleens misgaan en zeker als je een overstap hebt (als het doorlabelen misgaat), is het aan te raden om een kofferlabel te bevestigen aan je ruimbagage met info aan de ene kant voor de heen- en aan de andere kant de terugvlucht. Dan hoef je't papiertje/kartonnetje alleen maar om te draaien als je terugvliegt. ;-)

Het doel is altijd om de koffer (ook als er iets is misgegaan met het labelen), zo snel mogelijk bij de eigenaar te bezorgen en soms helpt je eigen label daarbij.

Wel vind ik dat veel eigen koffielabels niet goed kunnen worden bevestigd en er al snel af zijn. Daarom bevestig ik die zelf altijd nog extra met een touwtje dat niet breekt.
    Hieronder een handige link meer meerdere tips, ik hoop dat je daar iets aan hebt?

https://blog.klm.com/never-lose-your-luggage-again/?fbclid=IwAR3cUA5MolKClrLxdN5ImdGKZfzzzLI9gHL2irzaaIE6DjMqyQc5jddmiuc

Fijne vakantie,
    groetjes van Joya :cool:

Bekijk origineel
  • Joya Antwoord
    Globetrotter
    Reacties: 940

17 december 2018, 13:00

Hoi Suzette,

Officieel hoeft het niet omdat je koffers voorzien worden van een label met alle informatie als je incheckt. Dat labelen kan weleens misgaan en zeker als je een overstap hebt (als het doorlabelen misgaat), is het aan te raden om een kofferlabel te bevestigen aan je ruimbagage met info aan de ene kant voor de heen- en aan de andere kant de terugvlucht. Dan hoef je't papiertje/kartonnetje alleen maar om te draaien als je terugvliegt. ;-)

Het doel is altijd om de koffer (ook als er iets is misgegaan met het labelen), zo snel mogelijk bij de eigenaar te bezorgen en soms helpt je eigen label daarbij.

Wel vind ik dat veel eigen koffielabels niet goed kunnen worden bevestigd en er al snel af zijn. Daarom bevestig ik die zelf altijd nog extra met een touwtje dat niet breekt.
    Hieronder een handige link meer meerdere tips, ik hoop dat je daar iets aan hebt?

https://blog.klm.com/never-lose-your-luggage-again/?fbclid=IwAR3cUA5MolKClrLxdN5ImdGKZfzzzLI9gHL2irzaaIE6DjMqyQc5jddmiuc

Fijne vakantie,
    groetjes van Joya :cool:
  • Suzette Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 december 2018, 14:01

Dank je wel voor je tip
  • JolienhJolienh
    Moderator
    Reacties: 21

17 december 2018, 19:08

Bedankt voor de heldere uitleg Joya. :D

Ik adviseer je ook om aan de binnenkant van de koffer, eventueel je naam en telefoonnummer achter te laten. Dit voor het geval iemand per ongelijk een verkeerde koffer meeneemt.

Mochten ze geen kofferlabel vinden en de koffer moeten openbreken, dan kunnen ze altijd jouw contactgegevens terugvinden.

Fijne avond!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen