Home

Vraag: Staking Schiphol 4 sep.

7 Reacties
  • annetg123 Auteur
    Levensgenieter
    Reacties: 5

26 augustus 2018, 16:05

Beste Sunweb,

Is er al een plan voor het geval de staking op Schiphol op 4 sep. doorgaat? Worden reizen dan geannuleerd of omgeboekt? Is het mogelijk/verstandig om eerder naar Schiphol en door de beveiliging te gaan (vlucht vertrekt om 6 uur 's morgens)?

Mvg,
    Annet
  • Willem56jaar
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

27 augustus 2018, 10:22

Beste Sunweb,

Ook zit met hetzelfde probleem als Annet.
    Wij vliegen ook 's morgens om 06.00 uur naar Griekenland.
    Mijn vraag is ook dezelfde als Annet, kunnen wij ook bijvoorbeeld voor 24.00 u 's nachts door de beveiliging gaan, zodat we in de wacht ruimte kunnen gaan zitten?

M vrg Groet Anita
  • annetg123 Auteur
    Levensgenieter

27 augustus 2018, 13:01

Hallo Anita,

Ik heb nog geen reactie van Sunweb, maar in een eerdere reactie van 25 aug. lees ik dat de reizen voorlopig gewoon doorgaan en dat reizigers door Sunweb geïnformeerd worden als het anders is.
    Uit berichtgeving op internet (o.a. https://forum.viva.nl/reizen/staking-schiphol-4-september/list_messages/425964) begrijp ik dat er waarschijnlijk pas 2 of 3 dagen van tevoren meer duidelijkheid komt. En dat reizigers van Tui het bericht krijgen dat ze maar gewoon op de afgesproken tijd naar het vliegveld moeten gaan...
    Erg vervelend deze onzekerheid. Helaas kunnen we niet meer dan afwachten.

Mvg,
    Annet
  • annetg123 Auteur
    Levensgenieter

27 augustus 2018, 13:04

Bericht van Sunweb van zojuist, op andere vraag op dit forum:

Ilaisa
    Moderator
    Reacties: 24
    14 minuten geleden
    Rapporteer
    3
    Beste Annetg123,

Daar kan ik helaas op de voorhand nog geen toezeggingen op doen.
    Zodra hier meer informatie over bekend is, nemen wij automatisch contact op met onze klanten hierover.

In de tussentijd wil ik je nog even vragen om jouw geduld! :-)
    Reageer
  • Willem56jaar
    Nieuwe reiziger

27 augustus 2018, 13:17

Beste Annet,

Bedankt voor je reactie.
    Het is jammer dat ze nog steeds niets kunnen zeggen.
    Ik snap het ook wel. Maar ik zou dan misschien overwegen om het te kunnen omboeken maar ik zal nog even geduld hebben.
    We wachten op bericht van Sunweb.

Groet
    Anita
  • Willem56jaar
    Nieuwe reiziger

27 augustus 2018, 15:00

Beste Annet,

Nog even een tip. Wij hebben een reisverzekering waar we op terug kunnen vallen mocht de reis niet doorgaan. Ik heb ze zojuist geïnformeerd hierover.
    Ik weet niet of jullie dat ook hebben?
    Dus ben ik hier nu wel wat rustiger over.

Groet Anita
  • annetg123 Auteur
    Levensgenieter

27 augustus 2018, 16:16

Dankjewel Anita! Ja, wij hebben ook een reisverzekering. En ik geloof dat je sowieso geld terug krijgt van Sunweb als de reis niet doorgaat. Maar zou toch nog steeds erg jammer zijn! We duimen maar dat de staking niet doorgaat.
  • annetg123 Auteur
    Levensgenieter

29 augustus 2018, 12:47

Bericht op Nu.nl: de staking gaat niet door! Er is een akkoord bereikt. Fijne vakantie allemaal! :-)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen