Home

Beantwoord: Stoelreservering

1 Reactie
  • adrielangezaal Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

27 januari 2014, 15:09

Ik ga 6 februari naar torromolinos en verheug me er heel erg op en alles is perfect geregeld door jullie alleen de vliegtuigstoel die ik geboekt heb kan ik niet vinden waar die staat .heb er wel voor betaald graag een antwoord en alvast bedankt >
    Groetjes Adrie
    Gemarkeerd als antwoord: op 27 januari 2014, 16:44

Leuk dat je een vakantie hebt geboekt naarTorremolinos! Helaas is het forum niet bedoeld voor vragen over beschikbaarheid. Stuur ons daarom een mail ( info@sunweb.nl) of neem telefonisch contact met ons op ( 0900-0290). Wij helpen je graag.

Bekijk origineel
  • Antwoord
    Reacties: 0

27 januari 2014, 16:44

Leuk dat je een vakantie hebt geboekt naarTorremolinos! Helaas is het forum niet bedoeld voor vragen over beschikbaarheid. Stuur ons daarom een mail ( info@sunweb.nl) of neem telefonisch contact met ons op ( 0900-0290). Wij helpen je graag.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen