Home

Beantwoord: Stoelreservering

1 Reactie
  • EGarritsen Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

20 september 2014, 14:22

Wij kregen bericht van Sunweb dat we stoelen konden reserveren vanaf 24 uur voor vertrek tot 4 uur voor vertrek. Nu kom ik op de Transavia-site en blijkt dat ik tot 48 uur voor vertrek had kunnen reserveren. Dit is erg vervelend omdat wij heel graag extra beenruimte hadden willen reserveren.
    Gemarkeerd als antwoord: Eline. op 21 september 2014, 13:39

Welkom op het forum! Wij sturen zowel een mail over de stoelreservering als over het online inchecken. Ik raad je aan om deze mails nog een keer door te lezen. De mail over de stoelreservering versturen wij als eerst en kan inderdaad vanaf 3 weken tot 48 uur voor vertrek. Enkele dagen voor vertrek versturen wij de mail over het online inchecken. Ik vind het erg vervelend dat dit niet duidelijk voor jullie was! Desondanks wens ik jullie een fijne vakantie toe.

Bekijk origineel
  • Eline. Antwoord
    Globetrotter
    Reacties: 718

21 september 2014, 13:39

Welkom op het forum! Wij sturen zowel een mail over de stoelreservering als over het online inchecken. Ik raad je aan om deze mails nog een keer door te lezen. De mail over de stoelreservering versturen wij als eerst en kan inderdaad vanaf 3 weken tot 48 uur voor vertrek. Enkele dagen voor vertrek versturen wij de mail over het online inchecken. Ik vind het erg vervelend dat dit niet duidelijk voor jullie was! Desondanks wens ik jullie een fijne vakantie toe.
    Mensen zijn vrolijker als ze op vakantie gaan!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen