Home

Beantwoord: Storing 'Mijn Sunweb'

3 Reacties
  • Britt1999 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

16 juli 2018, 17:16

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn boeking willen afbetalen alleen geeft 'mijn sunweb' aan dat hij de pagina niet kan laden. Is er een storing?

Groet, Britt
    Gemarkeerd als antwoord: Marinda op 16 juli 2018, 18:53

HI Britt,

Dat klopt helaas :( Wij hebben op dit moment een storing. Je kan de betaling ook overmaken via internet bankieren met vermelding van jouw factuurnummer.

Groetjes Marinda

Bekijk origineel
  • MarindaMarinda Antwoord
    Moderator
    Reacties: 686

16 juli 2018, 18:53

HI Britt,

Dat klopt helaas :( Wij hebben op dit moment een storing. Je kan de betaling ook overmaken via internet bankieren met vermelding van jouw factuurnummer.

Groetjes Marinda
    Voor vakanties zijn twee recepten die succes verzekeren, ze moeten helemaal anders zijn dan anders, of precies als altijd.
  • BjornE
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 juli 2018, 07:57

Goedemorgen,

Ik kan er ook sinds gisterenmiddag al niet op, enig idee hoe lang dit nog gaat duren?

Gr.
    Björn
  • IlaisaIlaisa
    Moderator
    Reacties: 30

17 juli 2018, 15:38

Hi BjornE,

Als het goed is, is de storing inmiddels verholpen.

Ik zou je willen adviseren om op een geschikt moment opnieuw proberen in te loggen :)

Nog een fijne dag toegewenst!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen