Home

Wat is halfpension?

4 Reacties
  • Auteur
    Reacties: 0

13 juni 2014, 15:53

Bij de verzorging halfpension zijn het ontbijt en het diner inbegrepen. Drankjes zijn niet inbegrepen.

De verzorging begint met het diner op de dag van aankomst en eindigt met het ontbijt op de dag van vertrek.

Kan ik ontbijt, halfpension of all inclusive bijboeken?
    Bij sommige accommodaties is het mogelijk om maaltijden bij te boeken. Hiervoor kun je het beste kijken bij de beschrijving van jouw accommodatie onder het kopje ‘verzorging'.

Via Mijn Sunweb kun je een verzorging bijboeken.

Uiteraard kan de hoofdboeker via onderstaande contact button ook een mail versturen. De hoofdboeker kan ook telefonisch contact met ons opnemen via 0900-0290.

Zie ook:
  • SandraLepucka
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

12 april 2015, 22:31

Hoe zien ze in het hotel dat ik halfpension heb ?
  • Auteur

13 april 2015, 11:27

Hoi Sandra, als je bij de betreffende accommodatie klikt op 'accommodatie' en daarna op 'verzorging' zie je precies welke verzorging er is inbegrepen en welke verzorging je eventueel optioneel kunt bijboeken.
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 940

13 april 2015, 11:33

Hoi Tessa (ook goedemorgen) :)

Sandra wil graag weten hoe het hotel ziet dat ze HP heeft geboekt.
    Je wilde vast antwoorden dat dit op haar hotel voucher staat vermeld, toch? :D

Werk-ze vandaag en groetjes van Joya :cool:
  • Auteur

13 april 2015, 11:42

Sorry ik heb je vraag inderdaad verkeerd gelezen Sandra. Nadat jij je vakantie hebt geboekt sturen wij de reservering door naar het hotel of appartement. Hierbij geven wij ook aan voor welke verzorging jij hebt gekozen. Bij aankomst is het hotel er dus van op de hoogte. Als extra bevestiging staat dit inderdaad ook op je reisbescheiden vermeld.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen