Home

Beantwoord: Zante Flower Zakynthos

2 Reacties
  • HelenaM Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

1 december 2018, 13:22

Mijn vraag is of er ook een info bijeenkomst is als je in Zante Flower de luxe verblijft en waar deze dan plaats vind?
    Gemarkeerd als antwoord: NaomiS. op 12 december 2018, 15:08

Goedemiddag Helena,

Zie hieronder het antwoord van onze reisleiding:

We proberen altijd een welkomst informatie te geven. Alleen soms lukt het niet omdat Zante flower in Alykes zit.
    Maar als het goed is word het een selectie, wat betekend dat we er heen gaan!
    Anders zullen we altijd via Whatsapp een afspraak kunnen maken.
    Maar de gasten kunnen wel worden beantwoord met dat er een informatie moment bij de receptie is. Enveloppe voor details.

Fijne dag! :D

Bekijk origineel
  • NaomiS.NaomiS.
    Moderator
    Reacties: 50

1 december 2018, 14:53

Goedemiddag Helena,

Super leuk dat je op vakantie wilt naar Zakynthos!

Ik ga dit voor je navragen bij onze reisleiding. Zodra ik meer informatie heb, laat ik dit aan je weten.

Fijn weekend :D
  • NaomiS.NaomiS. Antwoord
    Moderator
    Reacties: 50

12 december 2018, 15:08

Goedemiddag Helena,

Zie hieronder het antwoord van onze reisleiding:

We proberen altijd een welkomst informatie te geven. Alleen soms lukt het niet omdat Zante flower in Alykes zit.
    Maar als het goed is word het een selectie, wat betekend dat we er heen gaan!
    Anders zullen we altijd via Whatsapp een afspraak kunnen maken.
    Maar de gasten kunnen wel worden beantwoord met dat er een informatie moment bij de receptie is. Enveloppe voor details.

Fijne dag! :D

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen